Hundbus, hemtenta och häärligt väder!

God morgon! Nu har jag och Nova vaknat till liv här hemma. Frukost har intagits och snart ska vi palta på oss och gå ut i det häärliga vädret! Det är kallt har jag hört, och jag har inte varit ute än så jag kanske inte alls tycker att det är så himla härligt, men soolen skiner ju i alla fall!
Igår hade vi en himla massa hundbus här hemma. Dexter var på besök för att hans matte skulle jobba, och Nova var såå lycklig att lekfarbrorn skulle vara här hos oss. Om Dexter var lika lycklig kan man ju diskutera... De var i alla fall himla duktiga båda två, och det var mysigt att ha fredagsmys med två fina vovvsingar. Dexter tror att han är liten och lätt som en fjäder och vill gärna ligga i knät på en, väldigt mysigt, men tungt med 34kilo hund! :)
Här kommer några bilder på doggsen:


Myysbus! :)


Kramas lite?


Fina vovvar!


Fredagsmyys i soffan!


tröttsamt det här...

Nu är det så lördag, och solen skiner som bekant. Ted är iväg och jagar, och jag har lovat mig själv att sätta igång mer hemtentan idag. Jag ska börja i alla fall, om det så bara innebär framsida och marginaler. Helst ska det väl bli lite mer, men det är ju alltid något. Men först ska Nova och jag ut i skogen! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0