Söndag...

Så vart denna helgen över.
Igår var det så dags för utgång med vikarierna från Gårdavägen där jag jobbat i sommar. Förfest styrdes upp hemma hos Rebecca, och pizza, vattenpipa och rosé fyllde kvällen, mycket trevligt!
Vid elvasnåret styrde vi kosan in mot staden för vidare party. Väl på spårvagnen bara rann energin ur mig. Fredagens festande tog ut sin rätt och kroppen ville sova... Kände mig hemskt tråkig, men jag vek av och åkte hemåt. Vid tolv låg jag skönt nerbäddad i min säng, gott...
Förfesten var som sagt mycket trevlig, och jag hoppas att Rebecca och Pierre fick en bra kväll ute på stan! Några bilder från igår:


Balkonghäng hos Rebecca


Rebecca o pipan


Hissbilden.. På väg hem

Nu skaq vi iväg och lämna tillbaka Davids bil som jag lånat, och sen ska Ted iväg och jaga... Får se vad jag hittar på. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0