Sol, semester och syskon

Semester!!!
Jobbade mitt sista pass i fredags förmiddag, för att sedan tacka för mig och gå på tre veckors ledighet innan skolan drar igång igen. Jag har trivts jättebra på jobbet och kommer garanterat hoppa in vid behov och komma tillbaka nästa sommar. Men skönt skönt skönt ska det bli med ledighet nu!
Efter jobbet i fredags styrde vi kosan upp till torpet. Ted fyllde år och två av hans bröder, mina bröder och allas respektive skulle komma upp och fira honom. Helgen var toppenmysig och vädret kanon. Sol, bad, kubbspel, poker, skratt och vin fyllde helgen, och det vore att ljuga att säga att jag är pigg och fräsch nu, men kul hade vi!
Lite bilder från detta spektakel:


Fina mamma


Födelsedagsbarnet


Tårta!!


Goa Jessica & Danny


..och minst lika goa Helene!


Solning på högsta nivå!


Jag & Jessie

Där var några bilder från den mysiga helgen, och för Ted är det imorgon dags för jobb igen.
....men inte för mig! :) Däremot ska jag ta tag i lite hästgrejor som jag ska sälja och skicka på posten osv, och jag ska även börja titta på böcker inför skolstarten och ha lite framförhållning för en gångs skull.
-Förresten så har vi fått vår nummerlapp för utställningen med Nova nu, kuligt ska det bli!!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0