Kalashelg!

Halloj! Nu har en härlig helg passerat, och den har verkligen varit fullspäckad! Lördag jobbade jag till en början, sen vart det partaj på kvällen. David och Helene hade inflyttningsfest, och det var en mycket trevlig tillställning. Vi drog efter vin och tjöt vidare in mot stan och hamnade till slut på Park Lane, dit även Ted och hans bröder som varit på U2 anslöt. Dansade gjorde jag så tårna blödde, men kul var det! Lite bilder från detta spektakel:


David och Frida på altanen


Jag och bror Niklas, som på bilden ser ut som en svettig tysk.. ;)


Helene och Sarah shakar loss!

Som sagt, så var kvällen mycket lyckad, vilket jag tycktes få sota för nästa dag....
Söndagen var seeg, och jag ville bara upp och iväg för att få hämta hem vår lilla Nova som sovit hos sin mormor, men varken jag eller Ted var i något skick att köra förräns framåt tretiden. Usch vad konstigt det var att vara i lägenheten utan lilla snuttan... Men hon hade skött sig fint första natten borta, och hon trivs ju toppen där, så det var ingen fara med henne!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter att ha vilat en aning var det så dags att dra på sig gåskorna och ge sig ut i skogen. Tillsammans med Fia, Hasse och alla skrynkelhundar tog vi oss till sjön Horsika för lite korvgrillning och mys. Det var faktiskt riktigt skönt att komma ut i friska luften lite, och jag blev betydligt piggare efter det. Mysigt och trevligt var det med, trots att det regnade lite på oss...
Lite bilder från detta:




Världens finaste!!

Det var en liten uppdatering från helgen, som var toppen! Idag har det varit jobb igen, men imorgon är jag faktiskt ledig. Jag och Nova ska mysa hemma, kanske tvätta och städa lite och bara vara. Sen har jag bara ons-fre kvar att jobba, och efter det blir det tre veckor semester! Ska bli såå skönt att vara lite ledig innan skolan drar igång. Och imorgon kväll är det dags för valpkurs, uppdaterar snart och berättar hur det var, ska bli riktigt kul!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0