Bebisar, bushundar och bad

Halli hallo!
Igår var jag och Nova och hälsade på Isabel och Nelson. Nelson är en liten dvärgpinscher, och jag var lite orolig att Nova, som leker rätt buffligt, skulle skrämma lille Nelson. Men icke! Nelson är en tuff liten krabat och de två små liven lekte fint och mycket med varandra hela eftermiddagen!
Isabel har bebis i magen, och det blev en hel del bebisprat igår. Såå mysigt, och det är såå många omkring mig nu som ska ha bebis, farligt...
Jag blev bjuden på hemmagjord äpplepaj med vaniljsås, och senare även ungspannkaka, mums! Sammantaget en mycket trevlig och mysig dag!
Tyvärr tog jag inga kort igår, fastän jag duktigt packat ner kameran... Glömde helt bort det. Men här är ett gammalt kort på Isabel och Nelson, här är dock Isabel inte så rund som nu :)


Fina Issa & Nelson!

För att ta oss till Issa igår åkte jag och Nova buss för första gången! Lilla pluttis var jätteduktig!! Det var till och med en annan hund på en av bussarna (som jag inte såg! man får ju bara ha en hund per buss..) och Nova brydde sig inte speciellt om den. Den skällde lite på oss, men Nova låg bara och tittade lite under lugg... Så duktig min bebis!!

Idag står det bad på schemat. Imorgon ska Nova nämligen till frissan för lite trim inför utställningen på söndag! Och då måste hon vara ren i pälsen. Så det ska vi göra, snart.... I övrigt står inte mycket på schemat idag, blir nog en slapp dag... Ikväll är det dock dags för valpkurs, roligt roligt!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0