Kjol, änder och fräknar

Sol sol sol sol!!! Åh vad det är skönt med soool och värme!
Var i skolan några timmar i förmiddags, hade en givande gruppredovisning utifrån att vi granskat några C-uppsatser, nyttigt! Heja Kristian Daneback, vår lärare, riktigt bra.
Var sedan och inhandlade lite påskpresent till Ted, lite smått o gott till påskägget :) Snart kommer han hem, får se om han uppskattar detta.

I stallet var det helt gudomligt skönt i solen, Toy har fått slippa sitt täcke nu när det är sol, han tycker nog det är skönt att få vara lite naken! Tog en barbackatur på långa tyglar i skogen, riktig sommarkänsla! Dock insåg jag att nylonstrumpor+termobyxor inte är en bra kombination, haaalt i uppförsbackarna! Hade fullt sjå att hålla mig kvar.

Toy utan varma täcken!


När jag skulle åka hem åkte jag som vanligt förbi Stensjön, och jag kunde inte låta bli att stanna där en stund. Satte mig på stranden med mina skolböcker och pluggade lite i solen, myyys! Träffade herr Gräsand som kom och pratade lite med mig, och när jag satte mig i bilen hade det ploppat upp ett gäng fräknar på näsan, sommarsommarsommar!!!

Herr Gräsand


Påskhelgen ska tillbringas på landet med mor och far, vi åker upp lördag-måndag, ska bli riktigt skönt! Ikväll lånar vi deras hus i Kullavik, även det ska bli skönt, känner mig så instängd i lägenheten nu när vädret är så härligt.

Ät mycket godis och ta hand om varandra i påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0