Fläskhundar, fuskhundar och kanelgifflar!

Hundar! Dessa underbara djur. Igår fick jag bli lite rastad ihop med Sophia och hennes hundar, skönt att få komma ut i skogen! Då jag går i hundtankar är det typ det enda jag pratar och tänker på nu. Då är det skönt att ha andra hundtokingar omkring sig! :) Jag o Fia satt framför datorn o kollade skojiga hundprylar, och vi satt och kollade annonser, utställningar, tävlingar... Sicken djungel! Men roligt!
Idag fortsatte hundmyset. Följde med Cicci och Dexter på träningstävling i Kungälv. Åååh så duktiga de är! Jag fick agera kameraman och föreviga ögonblicket, och domarna var såå imponerade av Dexter och Cicci, och jag med! Jag blir ju otroligt inspirerad och äääännu mer sugen på egen hund av att se andras och hur bra de fungerar ihop. (Och så fick jag kanelgifflar med, bara det!) Se mer info om fina Dexter på länken nedan till höger!

Dock är det fortfarande ingen som svarat på annonsen på totton, segt nu när man väl bestämt sig liksom, bara det har ju varit ett jättestort beslut... Morr....

Ajaja... Imorgon är det torsdag och Ted kommer hem! ..hoppas jag, han nämnde att de kanske blir tvungna att stanna till fredag den här veckan. Tycker vi inte om!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fläskhunden med matte tackar för filmningen och stödet! Kraaaaaaam

2009-04-15 @ 22:35:09
URL: http://dexter.nordharna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0