Easter bunny

Nu börjar påsken närma sig minsann! Jag har gått bärsärkagång i skogen och dragit åt mig lite påskris, det ska vara björk har jag hört, mitt är nog inte det... Men det blev himla fint med fjädrar och ägg i i alla fall! Mysigt att piffa och puffa lite tycker jag!



I övrigt har jag faktiskt fått pluggat lite idag, heja mig! Och så hade vi vår första handledning inför B-uppsatsen idag i skolan. Cicci var aningens negativ till flumsöta lilla Pål Wiig, men jag tyckte det var mysigt jag :)

Nu har jag slängt in en toscakaka i ugnen, det får bli min middag idag, mums! Imorgon kommer Ted hem och vi ska mysa påsk hela helgen, mys mys mys, och vädret ska bli bra med, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ha ha ha...jag negativ??? Tror jag inte...hehe

2009-04-10 @ 14:26:55
URL: http://dexter.nordharna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0